mysterious message

Halkbanan idag. Oj vad roligt det var. Syftet med den är ju typ att bli skrämd, men ja, det var riktigt riktigt roligt! Och det blev ju inte direkt sämre när en kille från andra körskolegruppen är gudomligt söt:) Aaah, haha.
 
Jo i morse, när jag klev upp kl. 06.00 och tog in tidningen så stod det, ja som det står på bilden här nedan, lycka till på halkbanan :) och jag har ingen aning alls om vem det är. Jag var ju som först uppe pch tog in tidningen, så ja, det var ingen i familjen, så det var ju lite lustigt. Roligt, men lustigt.

Men ja, sen var jag duktig och for på idrotten, det var roligt, jag blev inständ i en plint, eller okej, jag gick in själv men sen ville ingen släppa ut mig.. Ett tips, gå inte in i dom, det blir ganska varmt efter ett tag. Nej nu ska jag äta middag, vi ses.

/ J

image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback