Kusinerna på besök

Hanna och Samuel är här uppe från Uppsala. Jättemysigt att träffa lite folk från vår släkt, den är minimal! trist, men ja, då kanske vi är tajtare?

Provuppkörningen gick bra ändå okej början var förfärlig, jag var så nervös! Höll på att köra på en fotis så bitte var tvungen bromsa! Haha, voi voi. Men ja, vi bokade uppkörningen jag säger inte datum men jag säger att om jag klarar det kommer jag ha körkortet före min kära klasskamrat Robin Olsson, mohahha:) äntligen nå jag får före han! Men ja, har pluggat spanska idag, mördarpluggen! Gick bra, kan det nu. Nu är det bara det och historian sen är jag friiiiiiii, som en fågel. Pillan hade sin idrottslektion idag, den var så rolig, har inte haft en sån rolig idrottslektion på länge! Bra jobbat pills och förlåt om jag pratade så mycket, var oerhört speedad!

Sen bar det av till MAX, hade anställningsintervju där, gick bra, chefen verka hur bra som helst. Men eftersom jag har på kvantum i sommar skulle jag tro att de inte satsar på mig, men ja, värt ett försök iaf. Får besked på måndag om jobbet!

Nu ska jag kila, pussciao!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback