Jag och Isen - ett vackert par;)

Idag har varit en händelserik dag, vaknade vid halv nio tiden. Går upp, bloggar lite tror jag? sen käkar jag frukost och sen åker jag och hämtar sofias skridskor. Efter det så åker jag ut till Hertsön till Jenny, vi pratar om alla världens ämnen och dricker te och tar sen en promenad runt på hertsön. Vi går förbi coop och köper vaniljyoughurt och kollar på hårfärger.

Efter det åker jag in till stan och går ner till Norra Hamn med mina nylånade skridskor, ja, mina vänner verkade inte så intresserade att åka så jag var lämnad där själv, eller inte själv, Isen var som tur där också. Vi fann varann direkt. Han var snäll, jag ramlade inte en enda gång. Det var som att inget kunde stoppa oss. Åka skridskor är en frihetskänsla utöver det vanliga. aaah <3

Sen åkte jag till mormor och morfar, där jag är nu. Vi åt våfflor, oj vad gott det är!! muuums och nnu ska jag vidare till Pillan, min buss går 18.00 så jag kanske borde börja dra mig.

Varför kan man bara inte förstå?
/ J

Kommentarer
Postat av: sara (kusin)

hej! ska du titta på planja-uppsala ikväll? :D om du ska det, kolla in nr sju från uppsala, skit snygg :D KRAMAR! / kusin vitamin

2008-02-29 @ 13:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback