Fri som en fågel

Hade spanska prov idag, gick sådär, hade kunnat gå bättre men vad ska man göra?
Tina Kenttä hade sitt aerobics pass idag, otroligt roligt! Hon var jätteduktig, hur ska jag klara det här? voi voi
Jag lånade ett par skridskor från skolan, ooh vad jag var sugen på att åka skridkskor, har haft abstinens efter det;)
Hihih. Och idag var jag och åkte, själv, på boskataskolans isplan, jag och isen. Och ipoden förstås. Men oj vilken känsla, vilken frihet, vilket lugn. JAG FÖRSTÅR varför folk börjar spela hockey!

Jo, det har jag ju inte berättat att jag ska göra karriär som hockeyspelare. host. Nämen Leah i kyrkan, hon spelar med damlaget i luleå hockey och de behövde typ folk:) Så hon sa att jag skulle testa och visst det hade varit riktigt riktigt roligt efter som jag älskar att åka skridkor. Men ja, jag är ju inte direkt så bra. Får se hur detta bär av, kanske ser ni mig i damkronorna om ett par år;) haha.

Parlino skiten, alltså de säger en sak och sen helt plötsligt har de bytt bort mig från HALEBOP. Tack för den!
Ja, men nu måste jag byta tillbaka till halebop! OJOJOJ.

Har ryss-provet imorgon, måste plugga nu!
/ J

Kommentarer
Postat av: erika

men lilla gumman, gick du på deras grejer? Byt genast tillbaka till det bättre ;-)

2008-02-22 @ 19:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback