at school

nu är jag på gymnasiebiblioteket och klurar på min religionsuppsats. Jag ska ge Anders dejttips om han ska gå ut med judiska Leah. Spännande;) Lyssnar just nu på: deep side - lovely, mojsig.

Och vet ni, vi hade projekthandledarmöte med projektarbete och Glen tyckte vi skötte det bra!!! Känns så jätteunderbart, han sa typ inte en enda sak som var dålig, vi hade varit så duktiga! Jag och Pillan satt igår och nötte, men det gick bra, nu har vi klart det mesta och det ser ljust ut. Som att typ 70 000 ton stenar från mina axlar lättades. På fredag kommer vi ha höjdhopp och kanske handboll om det finns tid för de små liven. Det blir roligt, jag tycker det ärjätteroligt att åka dit och ha lektion. De är som så gulliga barnen och jag får nostalgichock varje gång, för det finns alltid något som påminner migom tiden då jag gick där.

Den här veckan är såå skön. Idag, har jag haft historia och företagsekonomi, hyffsat jobbigt. Spanskan var sedan inställd, så därför är jag här. Jag väntar på att mamma ska komma, vi ska fara och övningsköra. Jag ska köra lite motorväg och avfart/påfart. Har det imorgon på körlektionen så jag tänkte att jag skulle flasha med mina kunskaper imorgon... (höhö) Sen imorgon så är H&F inställd så jag har då körlektion ist. och sen religion efter det och mellan de lektionerna ska jag plugga lite español. Ja men sen på onsdag har jag halkbana, ooohwie. Och sen på torsdag är det noliamässan i Piteå och det är bara roligt och det är också alla hjärtans dag och det är alltid mysigt. Jag förstår inte varför alla är så sura på den dagen, den är mysig. Visst den hade kunnat varit mysigare om man hade varit i ett förhållande, men snälla någon, ska du gå och deppa ner dig för du just då inte har någon. Uppskatta dina vänner och famlj istället. Du kommer ha så många alla hjärtans dagar med din man/pojkvän i framtiden. Vi har som tradtiion hemma hos oss att vi göra friterad kyckling och go' efterrätt och så. Så jag tycker det ska bli jättemysigt. Sen på kvällen ska jag och mina kära JOJO gå på National treasure och köpa varandra en alla hjärtans dag present, romantiskt va;) haha. Ja och sen är det helt plötsligt fredag. Den här veckan kommer gå galet snabbt.

Suprise me, please. 

/ J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback