dött?

Ja, det hade man ju faktiskt kunnat undra.. Om jag gjort det. Men inte det, jag är lika levande som en ek. (De lever tydligen länge) Jamen iaf. Jag har det bra, om du undrade;) Jag flyttar på två veckor till Uppsala;D Jag längtar. Jag kommer att sakna alla härliga Luleåbor, det kan inte finnas människor som är lika bra som er.. Men jag hoppas faktiskt på det, annars blir det tråkigt där nere;p hehe. Jag har varit på IKEA idag, och hoppsan vem träffa jag där, jo Erika, kulkulkul.. Världen är mucho small. Visste ni att IKEA i Happis är världens mest internationella IKEA.

Men ja iaf, jag har lite jobb kvar på kvarre och de tkänns ändå kul. Det är roligt, elelr folket är då roligt:)

Jag kommer nog itne skriva så mycket nu innan flytten.. Det är ganska mycket jag ska hinna, jag ska lägga tiden på att umgås med vänner och familj och inte blogga:) Men sen kommer en uppdaterad version av min blogg.. MED NY DESIGN, det gillar vi. Jag tackar på förhand för jobbet, JOJO;) hehe. Och för att göra lite reklam för henne och hennes grafiska design-kunskaper så sköter hon faktiskt den grafiska formgivningen på delar av NSD ( nöje tror jag?:), jag är sååå stolt så:D Och det är hon som gör min design, de ni;)
Nä nu ska jag sova, börjar 6.15... viiiilken sovmorgon;)

pusssssss
/ J

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, jag fixar faktiskt alla möjliga delar i tidningen nuförtiden ;) gjorde bara inhopp på nöjet i början av vikariatet :P rita skissen din nu, så ska vi se vad jag kan fixa =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback