Framtiden - version 1

Jag går ut gymnasiet, jag går bibelskolan ett år. Sedan börjar jag en utbildning, eller jag kanske åker ett år runt och reser, men troligtvis inte. Jag börjar med att läsa ett tekniskt basår och sedan börjar jag på läkarlinjen. (Eller nåogt annat satsigt, som typ projektledare om man nu kan utbilda sig till det?) Ja, men ni ser det framför er iaf? I stockholm eller i Göteborg, eller i uppsala kanske. En större stad iaf, jag bor i studentrum, mina klasskompisar är snälla, lite översmarta men ändå väldigt trveligt folk. Jag läser, det är ganska tufft, dock svårare att komma in på läkarlinjen än att väl vara där och klara det. Jag läser i fem år och är 24-25 år när jag går ut. Under tiden på loven o.s.v har jag varit och hälsa på familj och vänner. Och på nå vänster hittar jag min man, en söt, smart, otroligt omtänksam kille som är helt perfekt, skulle bli en bra pappa och allt. Kanske inte så där ni vet, modell oj, wow snygg men väldigt söt och snäll. Han passar in i min lilla värld perfekt och båda får jobb och vi jobbar ganska mycket båda två men har ändå tid för varandra och vi gifter oss samma år som jag går ut läkarlinjen. Och där står jag Josefine Markström som läkare och gift med en underbar kille som heter typ nå fint, liknande som, nä jag vet inte, ska inte nämna något namn för då börjar alla dra paraleller.. Så han får heta Mr x, som blondinbella nämner sin pojkvän eller liknande.
image65
Haha, var ju bara tvungen att bifoga lite bilder till mitt lilla framtidsprojekt;P Grå kostym från Gina Tricot.


Ja, jag är lycklig.
Är det så jag kommer se ut när jag är 25 år?
Eller? En annan teori kommer på någon dag.

/ J

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vuxen Josse! :P Vad smal du är.. alltså du har ju inte varit tjock heller men ändå. Iof jag inte sätt dig på ett bra tag heller.. men snart så :D

Postat av: sara

så fin du är ksuin vitamin!! :) riktigt bra framtidsplaner har du oxå ;)

2008-04-03 @ 21:38:39
Postat av: Anonym

sötnos!

2008-04-04 @ 20:10:34
URL: http://erikaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback