kaos vecka och du

igår föll allt i mitt liv, allt föll samman och jag har inte gråtit så mycket som jag gjorde igår förmiddag på jättelänge. Jag ska till uppsala på Youth '07, en kristen ungdomskonferens/festival grejs, årets höjdpunkt, men då strula alla biljetter och ALLT annat som kan tjorva tjorvade. På kvällen åkte jag till Jenny, hon fyller år idag, kommer jag på nu, hon ringde nyss och jag glömde helt att säga grattis, måste ringa upp henne nu. Men det var iaf trevligt sen for vi vidare till joel och såg chuck and larry, sjukt rolig, haha.

Idag har vi träffat Glenn och vi ska börja dra igång projektarbetet, egentligen skulle vi bara fått G men vi fick sån här förlängd tid så ja. Har sjukt mycket i skolan den här veckan, hoppas jag överlever. Nu ska jag fortsätta läsa historia, jag har prov på hela Kinas historia, inte lite, men intressant. Så ja, hoppas du får en roligare eftermiddag än jag!

He's no you

/JM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback