gameday

Stil vs. Baik 3-3.
Det kändes som en seger faktiskt. De ledde med 3-0, oförtjänat skulle jag säga men jag är ju lite partisk, jag spelar ju faktiskt med Baik men vaddå? Vi ägde andra planhalvan men de lyckades på något sätt att ta vara på våra missar och då hängde dom den. Så ja? Jag vet inte vem som förtjänar att vinna då, jag tycker då vi förtjänar att vinna men vi fick ett poäng iaf till serien, första poängen. Härligt tjejer! :) Innebandy är som roligast matcher som dessa.

Vi skulle haft spakväll ikväll, jag sofia och jojo. Jojo kunde inte komma nu så nu får vi se om de blir nå, jag och soffan, det hade varit lite trevligt med lite en ansiktsmask i facet och framför oss sätter vi på lite vänner, aah, vilken kväll det hade varit!
 
/Josefine


Kommentarer
Postat av: Johanna

såklart att ni ska ha spa-kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback